Opis stanowiska
- Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac
- Prowadzenie ewidencji wszelkich rodzajów czasu pracy i urlopów pracowników
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych
- Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy
- Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i PPK
- Obsługa pozapłacowych świadczeń dla pracowników (pakiet sportowy, medyczny, ubezpieczenie na życie)
- Sprawowanie kontroli nad badaniami lekarskimi, szkoleniami BHP oraz dokumentów legalizacyjnych pobyt i pracę cudzoziemców
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego
Nasze wymagania:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę z klientem zagranicznym
- doświadczenia w prowadzeniu rozliczeń z ZUS
- doświadczenia w sporządzaniu deklaracji GUS, PFRON oraz prowadzeniu ZFŚS
- praktycznej i aktualnej znajomości przepisów prawa pracy, prawa podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, oraz programów księgowych (Comarch Optima)
- Umiejętność budowania relacji z klientami biura i współpracownikami
- sumienność i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego myślenia
Oferujemy:
- udział w szkoleniach finansowanych i współfinansowanych przez pracodawcę
- kartę Multisport
- prywatną opiekę medyczną
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego